Favourite blog
STORING
Helaas hebben wij in de periode van 8 tot en met 22 juni 2020 te maken gehad met verschillende storingen. Hierdoor zijn niet alle e-mailberichten correct ingeladen. Inmiddels is het gelukt om deze berichten alsnog terug te halen en zijn we op dit moment hard bezig om de opgelopen achterstand bij te werken. Mocht je nog geen antwoord van ons hebben ontvangen, stuur dan voor de zekerheid nogmaals een bericht, zodat wij je alsnog van dienst kunnen zijn!
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Veel liefs,
Team Favourite Stuff
* * * * *
COVID-19
Helaas kunnen wij in deze bizarre periode, waarin het coronavirus (COVID-19) de wereld in zijn greep heeft, niet altijd garanderen dat je jouw bestelling binnen de reguliere levertermijn zult ontvangen en hebben we hierdoor soms te maken met (kleine) vertragingen. Om die reden gelden dus ook de levertijden bij uitzonderlijke situaties, zoals hier terug te lezen is.
Ons streven is om binnen 48 uur een reactie te geven op binnenkomende berichten. Echter, zoals je misschien wel hebt gelezen over ons zijn wij een stel met een voorliefde voor allerlei handigheden in en rondom het huis en hebben wij onze webshop vanuit een hobby op de wereld gezet. Helaas doet het werk wat wij daarnaast doen een groot beroep op ons tijdens de huidige crisis. Dit maakt dat een reactie vanuit ons in deze periode mogelijk wat langer op zich laat wachten dan dat je van ons gewend bent. Wij bieden onze oprechte excuses hiervoor aan en danken je voor het geduld. Wij begrijpen maar al te goed, dat wij hier mogelijk een groot beroep op doen.
Als een paal boven water staat dat wij het beste met onze klanten voor hebben en klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Wij zullen er dan ook altijd alles aan doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en het gesprek met elkaar op respectvolle manier aan te gaan om tot passende oplossingen te komen in situaties van gebreke vanuit onze kant.
Blijf gezond. Veel liefs,
Team Favourite Stuff.