Terugbetalingsbeleid

Mocht je een item ontvangen dat beschadigd of defect is, zal Favourite Stuff het artikel kosteloos voor je vervangen indien het onder onderstaande criteria valt: 

- Artikelen zijn defect - beschadigd / kapot of dermate vervuild bij aankomst, terwijl de verpakking waarin het product wordt aangeleverd nog intact is.

- Artikelen zijn tijdens het transport verloren geraakt.

Opmerking: Favourite Stuff kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eigen verloren pakketten of verkeerd ingevulde adresgegevens. Zorg ervoor dat alle informatie die je hebt verstrekt klopt, voordat je een bestelling indient om verlies of andere ongemakken te voorkomen.

Internationale klanten moeten een telefoonnummer opgeven.

Terug naar 
zenderpakketten
Favourite Stuff kan niet aansprakelijk worden gesteld voor pakketten die terugkeren naar de afzender. Klanten worden geadviseerd de juiste adressen zorgvuldig in te voeren.

Zodra het artikel retour is ontvangen, kan het opnieuw worden ingepakt, geëtiketteerd en opnieuw worden verzonden. Dit brengt echter extra kosten met zich mee. Verwerking en verzendkosten zijn meestal de helft van het totaal van de bestelling. Dus wees zorgvuldig met de gegevens die je invoert.

Als je vermoedt dat je een verkeerd adres hebt ingevoerd, neem dan onmiddellijk contact met ons op om de fout te corrigeren.

Annuleringsbeleid
Annuleringen moeten binnen 24 uur na de bestelling worden aangegeven. Stuur ons binnen 24 uur een e-mail en laat ons weten waarom je de bestelling wilt annuleren.

We accepteren geen annulering van bestellingen buiten het 24-uursvenster en / of vanwege de standaard verzendreden.

Houd er rekening mee dat onze standaard verzending wordt vermeld in de beschrijving van elk product. Daarom moeten alle klanten hiervan op de hoogte zijn, voordat ze een bestelling sluiten.

Alle terugbetalingen worden verwerkt binnen 10 werkdagen.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant. Stuur ons een e-mail met jouw bezorgdheid en voeg binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling een foto toe van de maataanduiding en de originele verpakking, een vervanging of terugbetaling.

Opmerking: Ons team zal de foto('s) inspecteren / verifiëren, voordat we een vervanger uitgeven. Favourite Stuff behoudt zich het recht om vervanging en terugbetaling te weigeren als deze niet aan de bovenstaande criteria voldoet.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing).
Indien je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan nogmaals je bankrekening en neem contact op met jouw creditcardmaatschappij of bank. Het kan enige tijd duren, voordat een teruggave officieel is geplaatst.

Indien je dit al heeft gedaan en je jouw restitutie nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@favouritestuff.nl.