Veelgestelde vragen

BESTELLINGEN

Hoe kan ik bestellen?
Wanneer je een product wilt bestellen kun je deze in de winkelwagen plaatsen door op 'bestellen' te klikken. Wanneer je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelwagen en maak je de bestelling definitief door de aangegeven stappen te doorlopen. Vul je adresgegevens en e-mailadres zorgvuldig in. Vervolgens kun je een veilige betaling via iDeal doen en is de bestelling succesvol afgerond.

Wanneer je hier niet uitkomt, kun je altijd een e-mail sturen met daarin het artikel vermeld dat u wilt bestellen. Favourite Stuff zal deze bestelling dan handmatig voor je verrichten en je de daarbij behorende instructies toesturen. 

Hoe gebruik ik een ontvangen kortingscode?
Wanneer je een geldige kortingscode hebt ontvangen, kun je deze bij het afrekenen in de winkelwagen invullen. De verleende kortingscode wordt automatisch verwerkt op het totaalbedrag.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Onze bevestigingsmails worden automatisch bij een bestelling verzonden. Het is altijd belangrijk om ook in je ongewenste postvak in de mailbox te kijken. Het is mogelijk dat de bevestigingsmail hierin terecht is gekomen. Ben je er zeker van dat je niets hebt ontvangen en heb je 100% je goede e-mailadres ingevuld, neem dan contact op met onze klantenservice via info@favouritestuff.nl.

 

BETALINGEN

Op welke manieren kan ik betalen bij Favourite Stuff?
Je kunt eenvoudig betalen via iDeal en Bancontact.

Is mijn betaling veilig?
Ja, jouw betaling is zeker veilig. Al onze betalingen worden netjes verwerkt door jouw eigen bank.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van FavouriteStuff.nl.

Kan ik bij Favourite Stuff met iDeal betalen?
Ja, je kunt met iDeal betalen. Hierbij zitten alle grote banken van Nederland bij aangesloten.

Kan ik bij Favourite Stuff met Bancontact betalen?
Ja, je kunt met Bancontact betalen. 

Kan ik bij Favourite Stuff met een Creditcard betalen?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om met een creditcard te betalen. Wellicht bieden wij deze mogelijkheid in de toekomst wel.

Kan ik met Paypal betalen?
Nee, het is op dit moment niet mogelijk om met Paypal te betalen.

 

VERZENDINGEN

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Bij Favourite Stuff betaal je geen verzendkosten!

Hoelang duurt de verzending van de bestelde producten?
Onze levering vraagt iets meer geduld dan je misschien gewend bent. Onze leverancier verwerkt een bestelling binnen 5 werkdagen, waarna deze doorgaans binnen 5 tot 10 werkdagen bij jou geleverd zal worden. Hierdoor kunnen wij onze producten tegen de laagste prijs aanbieden. Dus: bedankt voor dit geduld! :-) 

Wanneer het erg druk is, kan de bezorgtijd 11-25 werkdagen duren. Zie hiervoor ook 'Bestelling en levering'.

Ik woon in een ander land dan Nederland of België kan ik wel producten bestellen?
In feite levert Favourite Stuff alleen binnen Nederland en België. Wanneer je echt graag een product wilt bestellen, kun je contact opnemen met de klantenservice via info@favouritestuff.nl. Wij kijken dan of we iets voor je kunnen regelen.

Het duurt langer dan de beschreven verzendtermijn dat mijn goederen geleverd worden, wat nu?
Dit is natuurlijk erg lastig. Door overmacht kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er situaties spelen, waarbij de verzending vertraagd wordt. Denk bijvoorbeeld aan grote drukte bij leveranciers, douane etcetera. Wil je graag weten hoe het met de status van verzending is? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@favouritestuff.nl. Wij kijken dan voor je hoe het met de status van verzending is. Wij zorgen ervoor dat het pakket zo snel mogelijk bij je geleverd wordt.

 

RETOURNEREN

Kan ik mijn producten retour sturen?
Uiteraard kun je bij ons uw bestellingen tot 14 dagen retour sturen. De voorwaarden en het stappenplan vind je terug in het menu onder ‘Retourbeleid’ onderaan de homepagina. Volg dit stappenplan nauwkeurig om producten retour te zenden. Producten die te maken hebben met hygiëne kunnen niet retour gezonden worden.

Wanneer wordt mijn retourzending niet geaccepteerd door Favourite Stuff?

  1. Wanneer producten niet binnen 14 dagen na levering retour gezonden zijn.
  2. Producten zoals kleding of andere producten die gedragen kunnen worden mogen niet beschikken over beschadigingen, vieze plekken of nare geurtjes.
  3. Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden retour gezonden worden.
  4. Het product of verpakking moet in originele staat teruggezonden worden.

Wie betaalt de kosten van retourzending?
Wanneer je een product retour wilt sturen naar Favourite Stuff zullen deze kosten voor de koper zijn. Enkel retourzendingen met Track & Trace worden geaccepteerd. Dit is belangrijk, zodat we ten alle tijden kunnen zien waar de retourzending zich bevindt.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag van mijn bestelling op mijn rekening?
Binnen 2 weken na ontvangst van uw retourzending wordt het bedrag overgemaakt op je rekening.

Overige vragen?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat jouw vraag hier niet tussen staat. Voor overige vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@favouritestuff.nl.


Wij streven ernaar om jouw vraag binnen 24 uur te behandelen.

 

Veel liefs,

Team Favourite Stuff.